Nobby potrebovalo na objednávky štyroch skladníkov. Prečo im dnes stačí iba jeden?

Autor: Solitea Slovensko, a.s. | 26.5.2020 o 10:33 | Karma článku: 1,58 | Prečítané:  471x

Prečítajte si zaujímavý príbeh spoločnosti Nobby, ktorá dodáva krmivo, klietky, hračky a ďalšie vybavenie pre papagáje v Česku, na Slovensku a v Rakúsku. Je to príbeh o láske k zvieratkám a o vzťahu k IT technológiám.

Práve znalosti z oblasti IT pomohli pánovi Slanému pri výbere podnikového systému. Vďaka nemu robia svoju prácu tak efektívne, že objednávky vybavuje namiesto štyroch skladníkov jeden. A reklamácie klesli z 10 % takmer na nulu.

V Nobby chceli poznať presný stav skladov

Na sklade im rotovalo vyše 12 tisíc položiek a chýbal im systém, v ktorom by stav tovaru sledovali v reálnom čase. Položky na sklade ručne aktualizovali v tabuľkách, a kvôli tomu dochádzalo k častým zámenám tovaru a reklamáciám. Skladový stav tovaru na e-shope navyše často neodrážal reálny stav tovaru na sklade. Po každej objednávke tak zamestnanci chodili na sklad a kontrolovali, či tovar naozaj majú.

Najväčšie problémy sme mali s príjemkami. Dorazil nám napríklad doklad na 1 000 Eur, ktorý mal 20 strán. Jeden zamestnane tak v pracovnej dobe nerobil nič iné, len ručne prepisoval príjemky.

Peter Slaný, konateľ Nobby Slovakia s. r. o.

>> Príbeh spoločnosti Nobby, a ako vyriešili nielen tento problém si prečítate v prípadovej štúdii. <<

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

Minúta po minúte: Testovanie bude s veľkou pravdepodobnosťou dobrovoľné, oznámil premiér

Pribudlo ďalších šesť úmrtí na Covid-19, zomrel aj lekár z Oravy.

Premiér hovorí o dobrovoľnosti. Kto však nebude mať test, hrozí mu karanténa

Na test stačí prísť na najbližšie odberné miesto.


Už ste čítali?